واتس آپ را بهتر بشناسیم !!!
بسیجیان پایگاه شهیدمحمدجواد آل اسحاق
اطلاع رسانی هیئت:09109668196
درباره ما

https://t.me/mzqbasij
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 18422
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 18422
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مالک حقیقی نرم افزارواتس آپ

مارک الیوت زاکربرگ موسس وبگاه شبکه اجتماعی آنلاین فیس بوک در آمریکا است. مجلهٔ تایم وی را به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۰ انتخاب کرده‌است.

او به عنوان یک دانشجوی دانشگاه هاروارد با کمک دانشجویان علوم کامپیوتر به خصوص پشتوانهٔ «اندرو مک‌کالم»، «داستین موسکویتز» و «کریس هاگز» اقدام به تأسیس این وب‌گاه کرد. او اکنون به عنوان مدیر اجرایی در فیس‌بوک فعالیت می‌کند.

در سال ۲۰۰۸، مجله فوربس او را جوانترین میلیاردر که ثروتش را شخصاً کسب کرده معرفی کرد و ثروت او را ۱٬۵ میلیارد دلار تخمین زده‌است.

هم اکنون وب‌گاه فوربس، دارایی‌های وی را ۶،۹ میلیارد دلار اعلام کرده‌است. درسال ۲۰۱۰ او به عنوان شخص سال تایم از سوی مجله تایم انتخاب شد. در سال ۲۰۱۰ فیلمی با عنوان شبکهٔ اجتماعی به کارگردانی دیوید فینچر در مورد مارک زاکربرگ و فیس‌بوک ساخته شد. این فیلم که براساس کتاب میلیاردرهای تصادفی نوشتهٔ بن مزریک تهیه شده،به نحوهٔ شکل‌گیری و تأسیس فیس‌بوک و مسائل و کشمکشهای پیرامون آن می‌پردازد. قابل ذکر است که نه مارک زاکربرگ و نه هیچکدام از شرکای نزدیک وی در تهیه و ساخت این فیلم همکاری نداشته‌اند.

زاکربرگ یک یهودی‌زاده‌است، ولی به اذعان خود خداناباور شده‌است.

e7d24210-dc0a-4c11-b537-d883dc664c6b

کسی که در شصتمین سالگرد تأسیس رژیم صهیونیستی ، به عنوان مهمان ویژه به سرزمین اشغالی دعوت و طی مراسمی ویژه از او تقدیر می شود و تمامی سران رژیم صهیونیستی توی این مراسم برای قدردانی و اهداء جایزه به او حضور پیدا می کنند!

شیمون پرز ، رییس رژیم صهیونیستی توی بازدید از کمپانی زاکربرگ ، نقش این کمپانی رو در تغییرات اجتماعی تحسین می کند و او را پسر خوب یهود خطاب میکند!

زاکربرگ علاوه بر فیس بوک، چندین شرکت بزرگ دیگر را هم خریداری کرده که منافع و خدماتشان در اختیار رژیم صهیونیستی می گیرد که شرکت انگلستانیِ اسکنتا تولید کننده پهپادهای ارتش اسرائیل از آن جمله میتوان نام برد.

ادوارد اسنودن، افشاگر آژانس امنیت ملی امریکا و جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت ویکی لیکس ، مدتی پیش اسنادی منتشر کردن که نشان می دهد کمپانی زاکربرگ ، سرورها و نسخه ی کاملی از اطلاعات مبادله شده بین کاربرای خودش را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می دهد.

19 میلیارد دلار مبلغی است که گفته میشود با آن زاکربرگ شرکت واتس آپ را خریده است و این شرکت در دل فیس‌بوک اما در قالب مؤسسه‌ای نسبتا مستقل به فعالیت خود ادامه میدهد.

راه های درآمد واتس آپ

شرکت واتس آپ سه منبع درآمد دارد:

1- پولی که کاربرها ، بابت خرید نرم افزار میپردازند. که توی ایران اکثر افراد از نسخه ی قفل شکسته استفاده میکنند و از این راه پول کمی در ایران به صهیونیست ها می رسد.

2- واتس آپ و سایر نرم افزارهاي مشابه با در دست داشتن اطلاعات اعضایشان بهترین درآمد را برای خود رقم میزنند. این شرکت ها در بخش اعظمی با فروش این اطلاعات به سرویس های جاسوسی و در گام دوم برخی با استفاده از درآمد تبلیغاتی نظیر نمایش تبلیغات در نرم افزار ، ارسال گروهی تبلیغات ، دادن اطلاعاتی از قبلی ایمیل، شماره تلفن، علایق و ... به کسب درآمد بیشتر با «دیتا ماینینگ» و فروش اطلاعات می پردازند. لازم به ذکر است که واتس اپ حدود 450 میلیون کاربر را در اختیار دارد آن هم در عصري كه اطلاعات با ارزش ترين كالا محسوب مي شود و بنا به تاكيد زاكبرگ واتس اپ بيش از 19.5 ميليارد دلار مي ارزد.

3- افزایش ارزش سهام واتس اپ: هر کاربر با عضویتش در واتس اپ ، ذره ذره ارزش سهام این کمپانی رابالا برده! تا انجا که زاکربرگ را تبدیل به غول اقتصادی صهیونیست ها کرده است.

یک حساب سر انگشتی!

 

با توجه به اینکه اولین صهیونیست تأثیرگذار جهان ، یعنی مارک زاکربرگ ، واتس آپ رو نوزده و نیم میلیارد دلار خرید و در آن  تاریخ ، واتس اپ 450 میلیون کاربر داشت و تمام ارزش سهام این نرم افزار هم وابسته به تعداد کاربرها هست ، حساب کنیم ببینیم هر عضو واتس آپ ، برای صهیونیستها چقدر ارزش مالی داره!

 

مبلغ واتس آپ به دلار:

19500000000

قیمت دلار در تاریخ خرید این نرم افزار به تومان:

2900

تعداد کاربرهای واتس آپ در زمان خرید آن توسط زاکربرگ:

450000000

بهای کل واتس اپ به تومان:

19500000000 * 2900 = 56550000000000

ارزش هر کاربر برای صهیونیست ها:

56550000000000 ÷ 450000000 = 125666

نتیجه! هر عضو واتس اپ ،  برای این صهیونیست ، این مبلغ ارزش داره:

 125666 تومان!!!

     


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علمدار ولایت در پنج شنبه 5 شهريور 1394 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها